Rijswijk doet wat nodig is.

De VVD is de Volkspartij voor Vrijheid en Democratie. Wij maken ons onder andere sterk voor veiligheid, voldoende werkgelegenheid en ondernemers. Kijk hier voor meer informatie over de VVD.

Onze politieke ervaring maakt onze ideeën niet alleen goed doordacht, maar ook praktisch uitvoerbaar. De VVD streeft naar een kleine, slagvaardige overheid die garant staat voor een veilige en eerlijke samenleving, waar iedereen die hard werkt de ruimte krijgt om zijn of haar ambities te realiseren.

De VVD zet zich overal in Nederland in om het land nog mooier te maken. Onze partij is actief in de Tweede en Eerste Kamer, de Provinciale Staten, tot in het Europees Parlement aan toe. De meeste VVD'ers werken echter aan een liberalere samenleving in de eigen buurt. Zoals wijzelf in het mooie Rijswijk.

Doen wat nodig is voor Rijswijk.

De leden van de Rijswijkse VVD kunnen regelmatig deelnemen aan verschillende cursussen. Daarnaast is de Rijswijkse VVD een leuke club mensen die zich dagelijks inzetten voor een mooier Rijswijk. Wil je zelf actief worden bij de VVD, in Rijswijk of op een ander niveau? Neem contact met ons op, kom een keer langs of nog leuker, word VVD'er!

Voor heel politiek geïnteresseerd Rijswijk organiseren we met regelmaat een Politiek Café waar wij interessante sprekers uitnodigen die wat komen vertellen over hun eigen leven, maar waar wij hen ook allerlei vragen kunnen stellen en met elkaar kunnen praten over Rijswijk en Nederland. Van Kamerleden tot bestuurders, het Rijswijkse Politiek Café is een gezellige avond waar je een keer bij moet zijn geweest!