VVD Rijswijk krijgt 'rondleiding door de Bogaard'

Afgelopen dinsdag was de VVD Rijswijk aanwezig bij een 'Rondleiding door de Bogaard' dat werd afgesloten met een presentatie over hoe het winkelcentrum van de toekomst eruit zou moeten zien. Er is veel kennis opgedaan en de VVD Rijswijk gaat hard aan de slag om de Bogaard een levendig winkelcentrum in het midden van Rijswijk te laten blijven!

Na te zijn ontvangen door de Stichting Winkelcentrum in de Bogaard maakte we een kort rondje en konden we bijpraten met de bestuurders van de stichting en van een aantal van de winkels in de Bogaard, zoals de Albert Heijn XL, de Media Markt en Ringfoto Ben Hofland om er een paar te noemen.

Nadat iedereen was bijgepraat werd er in de Terp even stilgestaan bij dit stukje van de Bogaard waar de leegstand het hevigst is, hier liggen grote opgaven voor het winkelcentrum en de gemeente.

Na de Terp kregen we een presentatie in Barista CafĂ©, waar werd gesproken over het winkelcentrum van de toekomst en hoe de Bogaard hier het beste in kan passen. Doelgroepen, entertainment, concurrentie met andere winkelcentra en gratis parkeren? Het kwam allemaal aan bod.

De VVD Rijswijk bedankt de Stichting Winkelcentrum in de Bogaard voor het organiseren van deze interessante bijeenkomst. Er is veel kennis opgedaan die zeker gebruikt gaat worden door de gemeente op te helpen winkelcentrum In de Bogaard er weer bovenop te krijgen!