Word lid. Doe mee.

Word lid.

Elke democratie wordt gemaakt door mensen. Mensen die meedenken met ons land, niet alleen in de Tweede Kamer, maar vooral ook thuis op de bank en actief in onze wijken. Mensen die actief de mouwen opstropen. Ook in ons mooie Rijswijk.

Wilt u meedenken met ons over Rijswijk en Nederland en uw stem laten horen? Word dan VVD'er! U krijgt zo niet alleen toegang tot ons interne debat, maar u heeft ook een directe stem bij de verkiezing van onder meer de lijsttrekkers, de kieslijsten en de verkiezingsprogramma's, zowel landelijk als lokaal. Daarnaast is de VVD een club waar ontwikkeling, liberaal debat en gezelligheid centraal staan.

Ook stelt u ons in staat om uw belangen in de politiek beter te behartigen. Wellicht dat u zelf politiek actief wilt worden, ook dat kan. Investeer in uzelf en word VVD'er! Want uiteindelijk zijn het mensen die de democratie maken. Klik hier om VVD'er te worden!

Maak kennis met de VVD Rijswijk.

Binnen de Rijswijkse VVD hebben we een team van enthousiaste vrijwilligers die evenementen organiseren, campagne voeren, de website onderhouden, canvassen, trainingen organiseren en in gesprek gaan met onze inwoners. Er is meer dan genoeg te doen! Doe vooral mee!

Het belangrijkste is dat we naast het leveren van een positieve bijdrage aan de Rijswijkse politiek het ook erg gezellig hebben met elkaar. Voor en door leden, maar ook enthousiaste mensen die ons gedachtegoed een warm hart toedragen, maar die niet direct lid willen worden zijn meer dan welkom bij de VVD. Niet voor niets is onze Rijswijkse slogan: kom langs, doe mee en neem een vriendje mee!

Wil je benaderd worden om te kijken of we iets voor elkaar kunnen betekenen? Wil je gewoon wat informatie van ons of heb je een andere vraag of opmerking? Stuur dan vooral een e-mail naar communicatie@vvdrijswijk.nl, fractie@vvdrijswijk.nl of app/bel naar 06 16 38 73 71. Zo kunnen we samen kijken hoe en waar jij je kan inzetten voor de VVD en voor Rijswijk!