De Minister voor Sport bezoekt Rijswijk

In Rijswijk zijn veel mooie sportieve ontwikkelingen gaande. Bruno Bruins, de Minister voor Medische Zorg en Sport komt op maandag 12 maart, hier persoonlijk polshoogte van nemen om zijn sportieve bijdrage er aan te leveren.

Rijswijk is een echte sportstad met actieve verenigingen en enthousiaste sporters. En dat is goed want sporten is belangrijk. Natuurlijk voor de gezondheid maar ook voor de sociale ontwikkeling van jong en oud.

Ik ben er trots op dat we in Rijswijk een paar mooie stappen vooruit gaan maken die de sportcultuur en bijbehorende infrastructuur in onze stad verder gaan versterken. De komst van de nieuwe mooie sportaccommodatie op de Elsenlaanlocatie is daar natuurlijk een goed voorbeeld van. Maar ook het bestaan van de Rijswijkse Sportraad is voor de sport in Rijswijk belangrijk. Zo krijgt de sport een nog sterkere stem in onze stad”; zegt VVD-wethouder René van Hemert.

Minister Bruno Bruins zal maandag 12 maart persoonlijk aanwezig zijn bij de onthulling van het Bouwbord van de nieuwe sportaccommodatie op de Elsenlaanlocatie rond 17.15.
Verder zal hij  aanwezig zijn bij het officiële startsein van de Sportraad om 19.00 uur. Het startsein wordt gegeven in Ton’s Muziekcafé, Herenstraat 97A, Rijswijk. Na het officiële gebeuren zal Minister Bruno Bruins in gesprek gaan met alle aanwezigen.

Beide activiteiten zijn openbaar, dus u bent van harte welkom om hierbij aanwezig te zijn.