Verstandig. Doen. Verkiezingsprogramma 2022-2026

Verkiezingsprogramma 2022-2026

'De inwoners die aangeven dat Rijswijk een fijne stad is hebben gelijk. We zijn trots dat we met dit programma een bijdrage kunnen leveren om Rijswijk fijn te houden en te verbeteren waar dat nodig is.'

Verstandig. Doen. De titel van het verkiezingsprogramma met onze visie voor Rijswijk. Rijswijk is een prachtige stad waar veel goed gaat, maar er kan ook veel beter.

De schrijvers van het verkiezingsprogramma, Milou Zonneveld en Werner van Damme, hebben 18 december het verkiezingsprogramma overhandigd aan de voorzitter en de lijsttrekker van de VVD Rijswijk.

Voorzitter William Begthel reageerde verheugd: 'Een goed en mooi programma om Rijswijk sterk te houden en sterker te maken. Met herkenbare liberale punten om belastingen laag te houden en de energietransitie voor onze inwoners betaalbaar uit te voeren.'

Lijsttrekker Coen Sleddering kijkt er naar uit om met een stabiele en ervaren fractie het programma uit te voeren: 'Na een aantal jaren van oppositie voeren staat de VVD Rijswijk klaar om een verstandige bijdrage te leveren aan een nieuw en sterk stadsbestuur. Dit programma geeft een stevig pakket waarmee Rijswijk vooruit kan. Een nieuw geluid met een sterke visie. Gezonde financiƫn staan voorop en we hebben goede plannen voor wonen, duurzaamheid en de bereikbaarheid van Rijswijk. Ook hebben wij oog voor onze ondernemers. Juist in deze tijd moeten zij goed en snel worden geholpen. Zo blijft Rijswijk goed en wordt het beter.'

Werner van Damme: 'Bij het samenstellen van het programma hebben we veel enthousiaste reacties ontvangen en boeiende gesprekken gevoerd. De meeste mensen gaven aan Rijswijk een fijne stad te vinden.'
Milou Zonneveld vult aan: 'Als verbeterpunten zijn parkeerproblemen en de hoge belastingen in vergelijking met andere gemeenten vaak genoemd. Er is dus voor ons nog het nodige te doen.'

De VVD Rijswijk kijkt met vertrouwen uit naar de toekomst en de verkiezingen op 16 maart.

Stem daarom 16 maart VVD.

Meer weten? De VVD Rijswijk is voor iedereen goed bereikbaar via social media (VVD Rijswijk op Facebook, Twitter en LinkedIn), de mail (secretaris@vvdrijswijk.nl) of www.vvdrijswijk.nl
Voor het verkiezingsprogramma per onderwerp kunt u terecht op https://rijswijk.vvd.nl/standpunten