Trainingsprogramma 2017

De VVD biedt vele mogelijkheden aan de leden om trainingen te volgen. Grotere afdelingen (we noemen afdelingen tegenwoordig netwerken) organiseren dat zelfstandig. Door de geringe omvang van het netwerk Rijswijk (toch inmiddels 110 leden) proberen we aansluiting te zoeken bij de omliggende netwerken. Vorig jaar hebben we dat gedaan met Den Haag voor een leergang gemeenteraad. En recent is overleg geweest met het netwerk Zoetermeer.

Daar worden in het voorjaar van 2017 een aantal interessante trainingen georganiseerd met het oog op de gemeenteraadsverkiezingen in 2018. Het gaat om de volgende trainingen:

Dinsdag 17 januari
Introductietraining Gemeenteraad
Dinsdag 31 januari
Canvastraining
Dinsdag 14 februari
Basistraining Gemeenteraad
Dinsdag 28 februariSchrijven (Moties)
Dinsdag 28 maart
Gevorderde training Gemeenteraad - Coalitie
Dinsdag 11 april
Basistheorie (Media)
Dinsdag 25 april
Basistraining Gemeentefinanciën
Dinsdag 16 mei
Onderhandelen (deel 1)
Dinsdag 30 mei
Onderhandelen (deel 2)

De trainingen kosten € 15,- per avond. Bent u geïnteresseerd? Klik op de naam van een training voor meer informatie. U kunt zich aanmelden via  opleidingen@vvdzoetermeer.nl

Als lid van de VVD bent u overigens welkom bij vele trainingen die in het land georganiseerd worden. Een overzicht van actuele trainingen vindt u op de website MijnVVD.nl. Als u bent ingelogd kijk dan onder Haya.

Arie Kok, bestuurslid O&T