Wat is uw idee voor het VVD verkiezingsprogramma?

Aan alle betrokken Rijswijkers, leden van de VVD Rijswijk en VVD stemmers:

Wat is uw idee voor het  VVD verkiezingsprogramma 2018-2022 in Rijswijk?

De VVD Rijswijk nodigt u uit voor de eerste liberale brainstorm op zaterdagochtend 6 mei voor het verzamelen van concrete ideeën en oplossingen om Rijswijk  in topvorm te houden en te zorgen dat onze stad de goede zaken behoudt en de minder goede ontwikkelingen gaat keren. De uitkomsten van de liberale brainstormsessies dienen als adviezen die gebruikt worden bij het schrijven van het verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2018.

We hopen dat u met ons mee wilt denken over liberale standpunten voor Rijswijk. Dat geldt zowel voor leden als niet-leden, die belangstelling hebben voor een liberaal en verantwoord stadsbestuur na de verkiezingen.

Wilt u ook dat de VVD een sterk programma krijgt voor de komende verkiezingen waaraan u uw bijdrage heeft kunnen leveren, kom dan naar de brainstormsessie voor het VVD verkiezingsprogramma 2018-2022.

De bijeenkomst zal worden gehouden in het Stadhuis van Rijswijk van 10.00u tot 12.00u, Bogaardplein 15 in Rijswijk

Laat even weten of u erbij bent  via een mail naar verkiezingsprogramma@vvdrijswijk.nl