Uitreiking Kwaliteitskanjer 2013 tijdens Oliebollentreffen

Op maandag 9 december j.l. organiseerde de VVD Rijswijk het befaamde Oliebollentreffen. Een informeel samenzijn van leden en geïnteresseerden bij Ton's Muziekcafé in Oud Rijswijk.

Onder het genot van een drankje en de genoemde oliebollen, werd er teruggeblikt op het afgelopen jaar. Tijdens dit Oliebollentreffen werd voor alweer de negende keer de Kwaliteitskanjer uitgereikt.

De winnaar van de Kwaliteitskanjer 2013 is de Sectie Ruimtelijke & Economische Ontwikkeling van de gemeente Rijswijk.

Een zeer terechte winnaar zoals ook uit het juryrapport blijkt: "...Zichtbaarheid naar de Rijswijkers, de dialoog zoeken met Rijswijkers, luisteren naar de inbreng van betrokken partijen, laten zien wat je met die inbreng doet en vervolgens verwerken in een inhoudelijk goed en breed gedragen product. En, ook dat is belangrijk, zichtbaar hard werken en een hoge productiviteit! Dát is wat de Kanjer van 2013 in zijn mars heeft en in de afgelopen jaren heeft laten zien. De terechte winnaar van de Kwaliteitskanjer 2013 is daarom de Sectie Ruimtelijke & Economische Ontwikkeling [REO]...".

Fractievoorzitter Arthur Sterk reikte de Kwaliteitskanjer 2013 tijdens het Oliebollentreffen uit aan de medewerkers van de Sectie Ruimtelijke & Economische Ontwikkeling van de gemeente Rijswijk.

Het was kortom weer een geslaagde avond in het altijd gezellige en gastvrije Ton's Muziekcafé.