Opleiding en Training

De komende maanden worden in Den Haag een aantal trainingen georganiseerd. Ook geïnteresseerden uit Rijswijk zijn van harte welkom bij deze opleidingen en trainingen.

Inschrijven is makkelijk: klik op de link en je kunt je direct inschrijven.

De Haagse VVD organiseert opleidingen voor alle leden die zich willen verdiepen in liberalisme en liberale politiek en hun vaardigheden willen testen en verbeteren. De opleidingen zijn voor leden die belangstelling hebben voor politieke en bestuurlijke functies van de VVD, maar ook voor leden die gewoon nieuwsgierig en leergierig zijn. Iedereen is dus welkom!

Het gaat om de volgende trainingen:
Dinsdag 17 juni
De Grenzen van Nederlandse Waarden
Dinsdag 21 juni
Liberalisme I
Dinsdag 23 september
Debat I
Dinsdag 18 oktoberSocial media
Dinsdag 15 november
Basistheorie media

Binnenkort start ook de inschrijving voor de Masterclass van de VVD Regio Zuid-Holland. Dit is een traject van ongeveer tien bijeenkomsten waarin kennis en vaardigheden aan bod komen. Hiervoor worden leden met een ambitie en staat van dienst in functies en activiteiten binnen de VVD worden geselecteerd. Het regiobestuur stuurt een bericht van de start van de inschrijving.

Mocht je vragen hebben of suggesties voor andere trainingen, stuur dan een mail naar opleidingen@vvdrijswijk.nl.

Arie Kok, bestuurslid Opleiding en Training