Rijswijk Buiten

De afgelopen jaren is er in Rijswijk een mooie en duurzame wijk ontwikkeld, Rijswijk Buiten. De bewoners van Rijswijk Buiten zijn blij met hun nieuwe woning en trots op de mooie wijk die aan het ontstaan is.

Dat hebben we ervaren in de vele gesprekken die we afgelopen zaterdag gevoerd hebben in Rijswijk Buiten. De VVD vindt het belangrijk om te praten met de inwoners van Rijswijk, om samen deze stad nog prettiger te maken. Daarom is het ook goed dat we zaterdag een paar belangrijke aandachtspunten te horen kregen van de bewoners van Rijswijk Buiten.

Zo blijft in de wijk het gebruik en het aanbod van openbare voorzieningen, zoals de frequentie waarmee het afval wordt opgehaald, iets dat beter moet. Wie net in een nieuw huis komt wonen en netjes zijn afval scheidt, heeft de eerste maanden simpelweg niet genoeg aan één container per maand om alle kartonnen dozen kwijt te kunnen. VVD Rijswijk heeft in haar verkiezingsprogramma opgenomen dat moet worden gekeken of huishoudelijkafval efficiënter en goedkoper kan worden opgehaald.

Ook andere thema’s die naar voren kwamen, zoals het contact met de gemeente, verkeersveiligheid en voldoende parkeervoorzieningen krijgen onze aandacht. Meer informatie over wat wij doen vindt u in ons verkiezingsprogramma op