Michel, bedankt! Reactie van de VVD Rijswijk op het vertrek van burgemeester Bezuijen

Reactie van de VVD Rijswijk op het vertrek van burgemeester Bezuijen naar Zoetermeer

De fractie van de VVD Rijswijk hoorde gisteravond  het nieuws dat onze goede, betrokken en deskundige burgervader Michel Bezuijen wordt voorgedragen voor het burgemeesterschap van Zoetermeer.

Rijswijk verliest hiermee een hele goede en prettige burgemeester die zich midden in de Rijswijkse samenleving thuis voelde. Michel was altijd een gewenste aanwezige en zorgde met zijn betrokken en vrolijke houding voor mooie momenten. Ook tijdens de raadsvergaderingen en als bestuurder kon men zien dat hij een deskundig bestuurder is. Zoetermeer mag, als de minister van Binnenlandse Zaken deze voordracht overneemt, in zijn handjes knijpen met hun nieuwe burgemeester. De VVD Rijswijk vindt het jammer dat Michel Rijswijk verlaat, maar gunt hem deze stap van harte. De fractie feliciteert hem dan ook van harte met deze verdiende stap. Hij is altijd welkom in Rijswijk! Michel, bedankt!

Rijswijk heeft natuurlijk weer een nieuwe burgemeester nodig. Een nieuwe stevige burgemeester die samen met de wethouders en de raad Rijswijk door onder andere de moeilijke financiële situatie moet leiden en natuurlijk een geliefd gezicht wordt in onze mooie en snel groeiende stad. Ook moet het een ervaren burgemeester zijn, eentje die goed om kan gaan met een verdeelde en versplinterde raad. De VVD Rijswijk wacht het begin van de formele procedure om een nieuwe burgemeester te zoeken af en zal zich inzetten om een sterke, deskundige en goede nieuwe burgemeester naar Rijswijk te halen. Dat is wat Rijswijk verdient!

Reactie van het bestuur van de VVD Rijswijk

De VVD Rijswijk feliciteert Michel Bezuijen van harte met de voordracht voor het burgermeesterschap van de gemeente Zoetermeer. Goed nieuws voor de inwoners van die gemeente. De gemeente Rijswijk verliest een aimabele, betrokken en deskundige burgemeester. Voor Rijswijk is dat jammer, maar de Rijswijkse VVD is vooral trots. Trots op wat hij voor Rijswijk heeft gedaan en trots dat een Rijswijkse VVD‘er deze stap maakt. Veel succes met deze uitdaging Michel!