Open (stad)huis: vanaf 1 januari 2022 is het stadhuis weer zonder afspraak te bezoeken!

'Nu moet iedereen nog een afspraak maken. De VVD Rijswijk merkte dat inwoners hierdoor een drempel voelde om naar hun eigen stadhuis te gaan. Dienstverlening voor onze inwoners hoort voorop te staan!'

Raadslid Udo Oelen  ‘De VVD Rijswijk heeft gisteravond voor elkaar gekregen dat het stadhuis vanaf 1 januari 2022 weer zonder afspraak is te bezoeken. Nu moet iedereen nog een afspraak maken. De VVD Rijswijk merkte dat inwoners hierdoor een drempel voelde om naar hun eigen stadhuis te gaan. Dienstverlening voor onze inwoners hoort voorop te staan! Daarom is de VVD Rijswijk trots dat we dit hebben geregeld.’

Ook heeft de VVD Rijswijk een belangrijke stap gezet op het gebied van veiligheid. De begroting is aangepast waardoor ondermijning in de Plaspoelpolder beter kan worden aangepakt.

Het was een mooie avond met mooie resultaten voor Rijswijk. Rijswijk is ontzettend mooi en de VVD Rijswijk is trots om hieraan te mogen bijdragen. Want ook al gaat er veel goed, er is ook actie nodig om problemen die er zijn aan te pakken!

Vragen, opmerkingen of ideeën? Ga in gesprek met Udo! uoelen@rijswijk.nl