Politiek café met VVD-kamerlid Thom van Campen groot succes

Ingewikkelde materie, felle protesten en veel politiek debat. Een van de meest actuele onderwerpen in de Nederlandse politiek van vandaag is het stikstofbeleid.

Maandag 26 september was Thom van Campen, lid van de Tweede Kamerfractie van de VVD en woordvoerder stikstof, aanwezig in ons politiek café. Het was een gezellige, informatieve en geslaagde avond met goede vragen, sterke discussie en veel informatie over het stikstofbeleid. Dit alles onder leiding van oud-wethouder René van Hemert.

De gasten stelde scherpe vragen en wilde op dit belangrijke onderwerp in discussie met Thom. Thom heeft goed en duidelijk uiteengezet wat de gemaakte keuzes zijn, waarom deze zijn genomen en hoe de toekomst op dit gebied er verder uitziet. De gasten luisterde aandachtig.

Wij willen Thom heel erg bedanken dat hij aanwezig was, heeft geluisterd naar de zorgen en vragen van de gasten en het een en ander duidelijker heeft gemaakt over dit lastige onderwerp.

Tot het volgende politiek café!