Lid worden? Hoezo?
Elke democratie wordt gemaakt door mensen. Mensen die meedenken met ons land – in de Tweede Kamer of thuis op de bank. Wilt u meedenken met Nederland en uw stem laten tellen? Misschien is lid worden van de VVD dan wel een goede investering. Dan krijgt u toegang tot het interne debat en heeft u een directe stem bij de verkiezing van onder meer de lijsttrekker. Bovendien stelt u ons in staat om uw belangen in de politiek beter te behartigen. Investeer in uzelf, word lid van de VVD. Want mensen maken de democratie. Klik hier om lid te worden.

Eerst kennismaken?

Binnen de VVD Rijswijk hebben we een team met enthousiaste vrijwilligers die evenementen organiseren, campagne voeren, de website onderhouden, canvassen, trainingen organiseren in samenwerking met de Haya van Somerenstichting, enzovoort.

Het belangrijkste is dat we naast een positieve bijdrage leveren aan de Rijswijkse politiek het ook erg gezellig hebben met elkaar. Voor en door leden, maar ook enthousiaste gelijkdenkenden die niet direct lid willen worden zijn welkom bij de VVD. Niet voor niets is onze Rijswijkse slogan: kom langs, doe mee en neem een vriendje mee.

Wil jij benaderd worden wanneer we jouw inzet kunnen gebruiken? Stuur dan een e-mail naar communicatie@vvdrijswijk.nl en we kijken samen hoe en waar jij je kan inzetten voor de VVD.