Lid worden? Hoezo?

Elke democratie wordt gemaakt door mensen. Mensen die meedenken met ons land – in de Tweede Kamer of thuis op de bank. Wilt u meedenken met Nederland en uw stem laten tellen? Mischien is lid worden van de VVD dan wel een goede investering. Dan krijgt u toegang tot het interne debat en heeft u een directe stem bij de verkiezing van onder meer de lijsttrekker. Bovendien stelt u ons in staat om uw belangen in de politiek beter te behartigen. Investeer in uzelf, word lid van de VVD. Want mensen maken de democratie. Klik hier om lid te worden.

Eerst kennismaken?

Binnen de VVD Rijswijk hebben we een team met enthousiaste vrijwilligers die evenementen organiseren, campagne voeren, website onderhouden, canvassen, trainingen organiseren in samenwerking met de Haya van Someren stichting enzovoort.

Het belangrijkste is dat we naast een positieve bijdragen leveren aan de Rijswijkse politiek het ook erg gezellig hebben met elkaar. Voor en door leden, maar ook enthousiaste gelijkdenkenden die niet direct lid willen worden zijn welkom bij de VVD.

Niet voor niets is onze Rijswijkse slogan: kom langs, doe mee en neem een vriendje mee.

Wil jij benaderd worden wanneer we jouw inzet kunnen gebruiken? Stuur dan een e-mail naar communicatie@vvdrijswijk.nl en we kijken samen hoe en waar jij je kan inzetten voor de VVD.

Mensen maken de partij

De VVD wordt in 397 gemeenten vertegenwoordigd door in totaal 1184 raadsleden, 205 wethouders en 104 (waarnemend) burgemeesters.

In de 12 provincies worden we vertegenwoordigd door in totaal 108 statenleden en 15 gedeputeerden.

Landelijk wordt de VVD vertegenwoordigd door 41 Tweede Kamerleden, 16 Eerste Kamerleden, 7 ministers en 3 staatssecretarissen. Ook op Europees niveau is de VVD vertegenwoordigd met 3 leden van het Europees Parlement.

Hierachter zit onze partijorganisatie. Deze wordt bestuurd door een hoofdbestuur van 9 personen onder leiding van voorzitter Henry Keizer. Het hoofdbestuur en onze leden worden ondersteund door de medewerkers van het algemeen secretariaat.

Bel voor meer informatie en inlichtingen: (070) 361 30 61. Wilt u direct lid worden van de VVD? Klik dan hier.