Jordy Loof

Fractieassistent VVD Rijswijk

Ik ben Jordy Loof, 25 jaar en studeer rechtsgeleerdheid aan de Universiteit Leiden, waar ik ook een bachelor geschiedenis heb afgerond. Daarnaast ben ik werkzaam als rondleider bij ProDemos in Den Haag en werk ik bij PostNL.

Wie zorgt er voor dat jouw buurt gewoon goed blijft en beter wordt? Want laten we eerlijk zijn: zeker niet alles is perfect maar we wonen wel op een gave plek. Waar veel goed voor elkaar is. Waar je kinderen naar een goede school gaan. Waar je als je ziek wordt, liefdevolle zorg krijgt. En waar je ’s avonds veilig je hond kan uitlaten. Zeker niet alles gaat goed, maar veel wel. En daar mogen we best een beetje trots op zijn.

Wat goed gaat, wil ik graag zo houden. Dat is geen vanzelfsprekendheid. Daar moeten we met z’n allen iedere dag hard voor werken.

Hier ben ik trots op en wil ik goed houden:

- De bereikbaarheid van Rijswijk in de regio. We kunnen vanuit Rijswijk alle kanten op met de auto, fiets en het ov.
- Het unieke karakter van Rijswijk. We hebben mooie oude wijken, moderne nieuwbouw en goede voorzieningen.
- Dat we ons hier allemaal thuis voelen.

Dingen die niet goed gaan, die moeten we gewoon verbeteren. Dat verdient onze stad.

Dit wil ik beter maken:

- Hoe de gemeente omgaat met inwoners. Inwoners moeten vooraf beter betrokken en geïnformeerd worden.
- De democratie in Rijswijk. We moeten ons als politiek niet alleen zelf aan de regels houden, maar ook inzien wat voor invloed onze keuzes hebben op inwoners en daarbij naar zoveel mogelijk belangen kijken.
- Dat we meer naar de toekomst kijken en minder naar losliggende stoeptegels.

Wie gaat ervoor zorgen dat jouw buurt mooi blijft en beter wordt? Zijn dat de politici die langs de kant staan te roepen dat alles slecht is? Politiek is geen spelletje. Daar moeten mensen zitten die problemen willen oplossen. Voor jou. Zodat jij veilig en vrij je leven kan leiden. Zodat de dingen die goed gaan bij jou in de buurt goed blijven. En dat de dingen die beter kunnen, ook echt beter worden.

Ga in gesprek met Jordy.
App naar 06 16 38 73 71