Aftrap van het politieke seizoen

Op vrijdag 23 augustus verzamelde de leden van de Rijswijkse VVD zich voor de gezellige traditionele barbecue bij Paviljoen te Werve voor de aftrap van het nieuwe politieke seizoen. Naast veel leden waren er ook introducees die op deze manier kennis wilden maken met de Rijswijkse VVD. Natuurlijk waren al onze vertegenwoordigers in de gemeenteraad, het college, de Provinciale Staten en het Hoogheemraadschap van de partij.

De voorzitter van de afdeling, Jorke van der Pol, gaf de aftrap en wees erop dat eind van dit jaar de voorbereidingen voor de komende gemeenteraadsverkiezingen beginnen. Het bestuur is daar al druk mee bezig. Leden die daar op welke manier dan ook bij betrokken willen zijn, worden van harte uitgenodigd zich te melden.

Daarna besteedde fractievoorzitter Jordy Loof kort aandacht aan de komende politieke agenda. Hij vroeg met name aandacht voor de grote financiĆ«le uitdagingen die op Rijswijk afkomen, mede door de teruglopende bijdrage vanuit de Rijksoverheid, en die veel aandacht van de fractie zullen vragen. Ook hij nodigde de leden, die vragen hebben of mee willen denken, uit om met de fractie in gesprek te gaan.

Er vonden geanimeerde gesprekken plaats en het buffet werd alle eer aan gedaan. Kortom, de Rijswijkse VVD-leden zijn klaar voor het nieuwe politieke seizoen.

De fractie is voor algemene zaken te bereiken via fractie@vvdrijswijk.nl

Onze raadsleden zijn persoonlijk te bereiken via 06 16 38 73 71