Nieuwe fractievoorzitter Rijswijkse VVD aan de slag

Donderdagavond 21 september is Jordy Loof geïnstalleerd als gemeenteraadslid namens de Rijswijkse VVD. Jordy zal meteen aan de slag gaan als fractievoorzitter en vanuit die rol samen met Udo en Menno doen wat nodig is voor Rijswijk.

Tijd om te wennen aan zijn nieuwe rol is er niet, want er is meteen werk aan de winkel. En zo hoort het ook. Gelukkig zit Jordy vol energie en heeft hij zin in zijn nieuwe functie. 'Ik kijk ernaar uit om namens de Rijswijkse VVD aan de slag te gaan voor Rijswijk. In de gemeenteraad zal ik samen met Udo en Menno het sterke en liberale geluid van de Rijswijkse VVD laten horen. Dat doen we graag samen met alle Rijswijkers en met de leden van de Rijswijkse VVD. Neem dus vooral contact met ons op om in gesprek te gaan.'

'We wonen in een mooie stad waar we ons allemaal thuis voelen. Dat moet zo blijven. We staan als gemeente voor grote uitdagingen. Die uitdagingen moeten we als Rijswijkse VVD aanpakken. Dat is tenslotte wat onze inwoners, onze kiezers en onze leden terecht van ons en van de gemeente verwachten. We hebben zin en energie om daar onze bijdrage aan te leveren. Tot snel in Rijswijk!'

Ondertussen kan Coen vol gaan genieten van zijn pensioen. Na mooie woorden van de burgemeester heeft hij onder applaus afscheid genomen van de gemeenteraad. We zijn en blijven Coen dankbaar voor zijn inzet voor Rijswijk.